Vrátenie tovaru
Vyplňte online žiadosť o vrátenie tovaru rýchlo a jednoducho
Najčastejšie otázky a odpovede, ktoré by Vás mohli zaujímať
1. Môžem vrátiť akýkoľvek produkt z Vášho e-shopu?
Áno. Podmienkou je, aby bol produkt nepoužitý, a to z bezpečnostných dôvodov.
2. Na akú adresu mám poslať tovar, ktorý chcem vrátiť?
Na žiadnu. Nepoužitý tovar, ktorý nám chcete vrátiť bez udania dôvodu, neposielate poštou ani kuriérom. Prepravu zabezpečíme my, a to prostredníctvom služby reklamačný asistent spoločnosti packeta.
3. Ako to teda funguje, čo mám urobiť?
Princíp je veľmi jednoduchý. Tovar zabaľte najlepšie tak, ako Vám bol doručený. Následne počkajte na zaevidovanie Vašej žiadosti o vrátenie tovaru. Keď bude Vaša žiadosť zaevidovaná a prijatá do nášho systému, zašleme Vám e-mail. V tomto e-maile nájdete špeciálne inštrukcie. Balík potom odovzdajte na ktorejkoľvek pobočke spoločnosti Packeta a obsluhe nadiktujte špeciálny ID kód, ktorý Vám zašleme v e-maile. Obsluhe ďalej oznámte, že chcete využiť vrátenie tovaru prostredníctvom služby Reklamačný asistent.
4. Budem za túto službu na pobočke niečo platiť?
Nie. Na pobočke spoločnosti Packeta nebudete nič platiť.
5. Aký je poplatok za vrátenie tovaru bez udania dôvodu?
Poplatok za vrátenie tovaru prostredníctvom služby reklamačný asistent cez spoločnosť packeta je vo výške 3 € s DPH. Táto suma bude proporcionálne odpočítaná z dobropisovanej čiastky, ktorá Vám bude vrátená na účet uvedený vo formulári. V prípade, že na výrobku bude objavená výrobná porucha, poplatok Vám účtovaný nebude. Viac informácií nájdete v našich aktuálnych všeobecných obchodných podmienkach, ktorých neoddeliteľnou súčasťou sú aj reklamačné podmienky.
6. Kedy mi vrátite za tovar peniaze?
Peniaze Vám budú vrátené do 30 dní od prijatia zaslaného tovaru. Peniaze budú poukázané na účet, ktorý ste uviedli vo formulári pre odstúpenie od zmluvy.
7. Vrátite mi aj poštovné, ktoré som zaplatil/a za prvé doručenie objednávky?
Áno. Ak odstupujete od zmluvy a vraciate všetok zakúpený tovar, poštovné náklady vo výške najlacnejšieho dopravcu Vám samozrejme vrátime.
8. Budete ma nejako informovať o priebehu?
Áno. Keď nám dorazí Váš tovar, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail. Následne Vám pošleme ďalší e-mail o potvrdení vrátenia peňazí formou dobropisu.
Viac informácií Vám radi poskytneme prostredníctvom našich kontaktov. V prípade akýchkoľvek otázok nás preto neváhajte kedykoľvek kontaktovať. Nezabudnite, sme tu pre Vás.
Váš tím internetového obchodu EVPARTNER.sk
Dátum aktualizácie: 1.1.2024
```